lördag 4 juli 2009

Hipphipphurra

Åh ja, jag är så himla bra på att uppdatera här, I know! Men bättre sent än aldrig heter det väl :) Igår var det världens bästa Emmas födelsedag, hela 23 år! Så nu är vi lika gamla i några veckor, men sen är det min tur.. dock ett år mer för mig ;/
Jag har inte gjort så mycket på sistonde, har lyckats dragit på mig en infektion i tån eftersom att jag är världens pillmaja, så fick jag väl inte en massa skit i den, så fick pencillin och har varit halvt invalid kan man säga. Men nu äntligen kan jag nästan gå som vanligt! Vet inte hur jag lyckas med allt, men nån lär ju göra det också :)
Ikväll blir det födelsedagsfest hemma hos Emma! Med tjejorna, mysmys! ;* Nu ska jag försöka att fixa något o äta, och sen ta mig till duschen, ha en bra kväll!


Emma när hon fyllde förra året, grattis bästaste! ;*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar