onsdag 13 januari 2010

Hej & hå!

Buuuuuh, vilken tråkig dag jag har haft idag. Har varit ledig, och verkligen inte gjort nånting! Inatt drömde jag att jag åkte utomlands, och det skulle verkligen inte vara helt fel.. det skulle vara så skönt! Lite sol och värme är nåt jag skulle behöva nu :} nu är jag trött på vintern helt enkelt! Nu ska jag iväg hem till mormor en sväng, sen hem och städa.. ska jag vara ärlig så har jag inte orkat tagit ner julgrejerna, så lär verkligen göra det idag! Bättre sent än aldrig va ;)

2 kommentarer:

  1. den gick verkligen jättedåligt! men det vet du ju redan iofs.. :) åååh ja, absolut!! fast jag måste plugga idag och skriva tenta imorgon.. men lördag kanske? :) puss!

    SvaraRadera
  2. Mmm, det tycker jag att vi gör! tror jag va där med dej senast och det är ju alldeles för längesen!! :D jag hör av mej lite senare så vi får planera lite :) puss!!

    SvaraRadera