lördag 6 mars 2010

Minnen..

Idag har det varit jobb på Ica som har gällt! Fick sällskap till jobbet imorse av Jenny och Lovisa som skulle till Skäve, så dagen började perfekt! Det kändes nästan som att det skulle kunna ha varit vår, sol och vägen helt bar.. dock -20 grader då, men om man bortser från det så :) Just nu är jag hemma i Skäve, sitter och kollar på massa gamla kort.. vilka minnen :D







tillfixning hemma hos Söderlund..












lagfest var det här!












emma fyller år..









och ellen.. :)













utomlands! spanien ;)

























ja, det var tider det.. :)











här var det min tur att fylla år..











thaimat stod på menyn, vad annars :)












gulliga madde på partaj!









dags för midsommar! med de lååånga sugrören ;)

























jag och emma, på nån lagfest tror jag ;)













Avslutar med denna härliga bild.. jag och jenny i spanien, med nån slags DJ, som vi verkade gilla eftersom att jag har ett antal fler kort på han.. ja, en riktig snyggning, eller? ;)

3 kommentarer:

  1. Åh! Va många gamla och härliga bilder :D

    SvaraRadera
  2. Ahhhh, ge oss den tiden tillbaka!!

    SvaraRadera
  3. Jaaaa! Gud vad jag längtar tillbaka.. till allt det där :)

    SvaraRadera