onsdag 14 april 2010

Helt ok dag ;)

Idag har jag varit ledig! Helt ok när det är sånt här väder. Man blir så glad! Sen resten av veckan är det jobb som gäller. Besiktningen av lägenheten igår gick bra också, men dom bokstavligt talat letade efter fel fast det bara var förbesiktning. Får väl se när dom kommer på den riktiga besiktningen sen, men det ska väl gå lika bra det hoppas jag!

Ska snart åka iväg och hämta ut ett paket med två par skor! Var lite osäker på storleken när jag beställde, så jag hoppas att de kommer passa :} Sen ikväll ska Daniel till Borlänge och skriva något svenska prov eftersom att han kom in på andra uttagningen på polishögskolan, spännande! Och då passar jag på att ta en promenad med Beccy :} Sen blir det hem och sova eftersom att jag har öppning imorgon.. Men det är skönt faktiskt, för då slutar jag tre och det är ju inte helt fel!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar