lördag 7 januari 2012

2012

2012-året började med att jag fick mitt livs största chock, men det är absolut inget negativt, utan bara en positiv och en fin händelse! Vilken grej.. ja, en ganska stor grej. ;} Japps, återkommer om detta!

Igår träffade jag några av favoritbrudarna ute i Pålsbo hos Ellen, med en massa snack och varm choklad. Fint det! Ikväll har Grummas sin avskedsfest innan hon drar till Irland för fyramånaders plugg. Det kommer bli bra, men vi kommer att sakna dig här hemma! :} sen åker min bästa sambo iväg inatt till utlandet för att jobba, i nio dagar! Helt sjukt länge känns det som.. vi har faktiskt inte varit ifrån varann så länge nångång. Det var en lite opassande vecka just nu om man säger så, och jag kommer att sakna honom SÅ mycket. Men det går fort och desto härligare när vi ses igen ♥   :}

4 kommentarer: