söndag 13 maj 2012

Mobilinlägg

Testar mig på att göra ett litet inlägg från mobilen, får se om det blir något av det :} Jag lever iallafall, men nu börjar det bli nätt o jämt. Vi har varit in till förlossningen någon vända här innan helgen eftersom min rygg har pajat totalt, och dom visste inte om det var på gång så fick åka in och kolla. Men nu är jag hemma, bosatt i soffan. Smärtan i ryggen är helthelt sjuk. Har aldrig haft så ont och när det är som värst får jag verkligen panik och skakar, för då kan jag verkligen inte röra mig. Aldrig varit med om nåt liknande! Dom tror att det är en muskel som gör så ont eftersom jag har lite och bära, så har fått starka smärtstillande som jag inte tycker det känns bra och ta, men jag har inget val, och dom sa att det inte var någon fara för barnen så länge man inte tar för många, så får lita på det. Så japp, nu har jag beklagat mig tillräckligt. Och jag hoppas verkligen att jag står ut den sista tiden nu. Tur jag har Daniel, för ett bättre stöd skulle jag inte kunna ha :} Snart snart är dom här! ♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar