lördag 9 juni 2012

Everything I do I do it for you

Heeeello. Längesen jag skrev här! Men ibland har jag lite lite annat och göra ;} I tisdags blev våra underbara godingar tre veckor. Snart blir dom en månad. Det går verkligen jättefort! Dagarna går fort, och veckorna rinner iväg. Men försöker att njuta så mycket det bara går varje dag. Allt går iallafall jättebra och vi börjar få in lite rutiner här hemma. Man börja "lära känna" dom var och en mer och mer, och veta lite vad dom vill. Oftast iallafall! Vi har en lugn kille, och en dam med ett riktigt temprament. Helt tvärtom mot hur de var i magen. Där var hon den lugna och han den livliga. Men dom är verkligen helt underbara  

Skruttarna kom ut genom kejsarsnitt, och allt gick jättebra. Har tyvärr haft lite otur nu efteråt.. Såret öppnade sig lite, och så blev det en infektion som slutade med en pencillinkur i tio dagar. Tog sista tabletten i måndags, och i torsdags var jag till vårdcentralen igen eftersom att det fortfarande inte är bra, så nu blir det ännu mer pencillin, och så gjorde dom en bakterieodling för att se om jag behöver någon annan medicin. Så drygt! Längtar såååå tills det har läkt och blivit bra. Lite bilder sålänge, har lite andra jag ska lägga upp sen.. Meeen, de ligger kvar på kameran och orkar verkligen inte lägga in de just nu, snart ;)
Bara några timmar gamla.
 Efter nästan fyra dagar på sjukhuset, var det äntligen hemgång!
 Daniels föräldrar överraskade oss med massa gott!
Och det här är precis nu.. Vi älskar er

5 kommentarer:

  1. Jättestort grattis till er! Era små är verkligen ljuvliga! Om det är nått du undrar över eller bara vill prata så är det bara att höra av dig... :) kram

    SvaraRadera
  2. Gud vilka små sötisar :)

    SvaraRadera
  3. Du får följa med tjejerna hit o hälsa på oss sen om du vill Alex! :}

    SvaraRadera
  4. Åå de gör jag så gärna så :-)

    SvaraRadera
  5. Men åh, dom är ju så söta. va underbart med tvillingar ! så häftigt

    SvaraRadera