onsdag 29 augusti 2012

I´m alive!

Här var det längesen jag var inne. Jag har inte riktigt hunnit med bloggen på sistonde. Jag hinner knappt med och svara i telefonen när det ringer, så hur ska jag då hinna med o skriva här! Allt är i alla fall bara bra med oss! Theo och Nova växer som bara den. Vi har fått reda på att Nova är allergisk mot mjölk, så där har vi anledningen till varför hon har varit så otroligt ledsen och missnöjd ända sen hon föddes. Så skönt att få veta att det har varit något som har stört henne och att det var därför som hon var så ledsen och så precis hela tiden. Så nu när jag har slutat med mjölk, så har vi fått en mycket gladare tjej, men nog har hon ett riktigt temprament och är envis som en åsna, men annars så är hon go ;) ♥

Dom har hunnit blivit tre månader, och är mycket gladare och nöjdare allmänt. Jätteskönt att kunna sätta dom i babysittern för att själv kunna ta sig en macka, utan att dom skriker hysteriskt. Dom skrattar, ler, pratar och har börjat att upptäcka varann. En underbar tid och tiden går så fort, alldeles för fort, så jag försöker att njuta varje dag! Ska försöka lägga in lite bilder någon dag sen när jag har lite mera tid tänkte jag, annars så hittar ni mig på instagram där jag hinner med att uppdatera lite lite oftare i alla fall. _danielas it is :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar