onsdag 24 juni 2009

Livat värre

Väldigt dött här på bloggen nuförtiden, men ska skärpa mig.. snart :) Midsommarhelgen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Pågrundav halsen så blev det en riktigt lugn helg.. hemmakväll både på fredagen och lördagen. Men peppar peppar, halsen är äntligen bättre! himla skönt. Det värsta halsont jag har haft i hela mitt liv, men nu har jag nån medicin, så snart är det helt bra. Jaojao, ska jag sluta klaga nu.. :)
Äntligen har det blivit sommar ute, så härligt! Sol o varmt, hoppas det håller i sig nu, lääänge. Lär hoppa i säng nu, skriver mer en annan gång, ska lägga upp nå bilder nångång framöver också.. bjuder på nån som jag tog bilen igår. Jättefin o fint ljus, men äsch. Godnatt ;*

okej, riktigt sådär bleka är vi inte, kameran o ljusets fel ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar