söndag 14 juni 2009

Trökväder

Vad är det för jäkla väder ute? Regnet bara bara öser ner.. hela dagarna. Kan ju iaf hoppas att det blir fint till midsommar! Det har varit dåligt hela veckan plus helgen nu, så nu måste det ju kunna bli bra väder till nästa vecka o till midsommar. Helgen har varit lugn förövrigt, jobbade igår. Och det gör väl detsamma i detta väder. Lite segt på jobbet då bara, inte mycket folk som vill ut i detta trökväder.. inte ens för o handla.

Idag har jag & älsklingen bara legat inne o kikat på film hela dagen.. Det positiva är ju iallafall att man kan ligga inne med gott samvete så länge det regnar såhär.
Appropå ingenting, så har jag haft nån konstig knöl i halsen, typ som en svullen halsmandel eller nån slags böld i några veckor, och igår när jag kom hem hade jag lite feber och ont på den sidan. Har fortfarande ont på den sidan av halsen, men det har inte blivit direkt sämre. Och hade det varit någon halsböld borde jag väl bara bli dåligare o dåligare, eller? Någon som vet? Nä ush, hoppas det är inte nåt sånt iaf!
Nu blir det pizzza.. är alldeles för lat för o laga nå mat idag. Jaoop ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar