lördag 12 juni 2010

Sådärja

Jag hittade på så att jag kunde ändra tillbaka.. Visserligen är denna design lite tråkig, men den jag råkade ställa in var med moln, gräs och såg jättekonstig ut ;p Men jag ska kika lite sen o se om det finns nå kul! Idag har jag jobbat. Jag, John och Alex, så det gick ju galant ;) Dagen gick fort! & nu är det helg, och jag är ledig på måndag faktiskt. Lite långhelg med andra ord!

Tråkigt väder ute idag, regn regn o massa regn.. Perfekt mysväder iofs då. Det blir i alla fall en lugn kväll! Och imorgon blir det fix i lägenheterna hela dagen..

Från vårat sovrumsfönster.. Lite lite sjöutsikt i alla fall? :}

: Och ett Stort stort grattis till Ellen som tog studenten igår! Tråkigt o inte vara med, men jag hoppas att du hade en jättebra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar