torsdag 8 juli 2010

Long time no seen

Helloj! Det var inte igår jag skrev här inte. Lägenheten har tagit över mitt liv för tillfället. Senast inatt gjorde vi klart sovrummet, så det var klart två inatt! Nu är allt klart typ, utom lite småsaker och köket. Äntligen! Men nu blir det lugnt ett tag framöver, Daniel har opererats idag o kommer gå med den där ställningen i armen i sex veckor. Slut på dessa operationer nu tycker jag! Dock måste han operera knät efter sommaren, eftersom att en skruv sticker ut ur knät? Är jag förvånad? Nej. Hoppas i alla fall att det kan få vara bra efter det!

Men hur som helst, inatt sover jag hemma i Skäve och imorgon är det jobb som gäller.. Sen ska jag hem o ta hand om min skrutt. Stackarn! :} Och så är det helg! Skönt. Skriver mer sen när jag har lite mer tid.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar