tisdag 21 juni 2011

Hejhå!

Jag är hemma och sjukskriven för första gången i mitt liv, ingen höjdare måste jag säga! Har svårt och bara ligga hemma när jag inte är riktigt sjuk, om ni förstår vad jag menar. Men om en vecka väntar min första operation, väldigt nervöst ja, men samtidigt skönt eftersom att jag har ont och kan inte göra saker som jag vill. Egentligen skulle jag inte ha fått operation förrens i höst, men eftersom jag har fått såna problem så får jag göra det redan nästa vecka, så det är väl faktiskt bra :)

Så just nu händer det väl inte sådär jättemycket kan jag väl säga.. ligger hemma och kikar på alla möjliga serier/filmer/dokusåpor ja, allt! Sen efter sjukskrivningen har jag semester, får se vart vi tar vägen då.. :) Nu blir det varma mackor! Mmmm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar