torsdag 19 april 2012

You are the first my last my everything

Det här kortet är taget i början av januari, tänk när man "bara" hade den där lilla magen.. Bara några dagar innan hade vi fått reda på att de gömde sig två små busfrön där inne. Vilken chock till en början! Man hade väl aldrig trott att det skulle kunna vara möjligt. Men efter mycket skratt och tårar, så var det ju helt underbart! Två små bebisar i en graviditet. Dessutom en pojke och en flicka. Så himla underbart. Och förutom min rygg så har jag mått så himla bra. Har verkligen inget annat att klaga på. Snabbt har det gått också! 8 månader har verkligen bara svischat förbi :}

Och det här kortet är från ungefär en vecka sen, lite större och otympligare nudå. Ja hjälp, jag känner mig så sjukt stor! Har lagt på mig nästan 15 kg (!!) Kan säga att min kropp är inte van att bära det. Allt är jobbigt nu, bara att resa sig upp från soffan. Och jag kan ha en månad kvar, så hinner nog lägga på mig några kilos till ;} Men det är ju faktiskt två barn där inne, och det skulle ju vara värre om jag knappt hade gått upp nånting alls. Det är bra att dom växer! Resten tar jag hand om sen :} Och nu är det inte långt kvar.. Igår var vi hos läkaren och han sa att nu när jag är i vecka 34 och om dom bestämmer sig för att komma ut nu, så gör dom inget för att stoppa det, för nu är de så pass mogna.  Ja gud, det skulle kunna hända när som helst! Vi kan bli föräldrar till två små underbara barn vilken dag som helst. Så himla nervöst, spännande och underbart. Snart kommer det inte att vara bara vi två längre, utan vi plus två småtroll till. Fint  

3 kommentarer:

  1. Du är så fin! :) Längtar tills jag får träffa dig och dina små troll ;)

    SvaraRadera