torsdag 26 april 2012

Tjohej!

Nu var det ett tag sen jag skrev här, så en liten uppatering lite snabbt. Jag har iofs inte så mycket nytt att berätta. Jag känner mig lika tung som vanligt! Men för övrigt så mår jag bra. Jag har gått i vecka 35, och busarna lever loppan i magen varje dag Veckan har varit lugn, lite läkar och barnmorskebesök, och allt är i sin ordning. Sen träffade jag Jenny och Emma här en dag, vilket resulterade i massa snack och fika. Fint! Och idag har jag haft en riktigt slödag, har varit så sjukt trött ända sen jag klev upp imorse, så tror att jag lämnade soffan för första gången nu på kvällen. Okej, inte riktigt så illa kanske, men nästan.. Men såna dagar får man ha ibland. Bäst att passa på att vila nu, för om bara några veckor lär det inte bli lika mycket vila inte.. :} Imorrn är det fredag och helg, och lite vårväder på det då, tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar