tisdag 16 december 2008

Hej och hå

Imorgon är det en vecka kvar till julafton, det går så fort, jag hinner inte ens med! Dessutom har jag inte köpt en enda julklapp, jag som lovade mig själv att köpa alla julklappar i tid i år.. iofs har jag ju faktiskt en hel vecka på mig, men känner jag mig rätt så blir det julshopping i sista minuten nästa vecka :D hur som helst, det blir nog bra tillslut! I veckan har jag bara jobbat och jobbat, längtar tills jul nu, så man får vara ledig några dagar. På fredag blir det nog mys med tjejerna här hemma hos mig, lite julklappar och sånt! Imorgon ska jag till tandläkaren också, och det är ju mindre kul, men det är ju bara undersökning så får hoppas att jag har lyckats borsta tänderna bra, så jag slipper hål, och massa kostnader av sånt! för det är ju inte det billigaste här i världen.. och det finns ju annat jag hellre lägger pengar på om man säger så :D nu väntar duschen, och sen någon film!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar