torsdag 4 december 2008

Och snö kom det!

Dagen efter jag hade skrivit förra inlägget så kom det snö, inte så mycket, men litegrann, så jag fick visst som jag ville :) nu hoppas jag att det kan ligga kvar ett tag också. Jag längtar till julen, och dagarna går så himla fort, jag hinner knappt med och jag har inte hunnit köpt en enda julklapp. Iofs brukar jag göra det precis innan julafton, när det är som mest folk ute, så att man inte orkar engagera sig i handlandet, för att man orkar inte stå i alla köer och det är bara massa folk i vägen överallt. Men i år ska jag minsann vara ute i tid ( så säger jag varje år, men ändå ) !

Igår var vi och hälsade på Madde och dom för första gången sen dom kom hem från BB, det var trevligt! Och Benjamin var så himla söt, så liten och go :D mm, så mysigt! Snart är det helg, och jag är ledig hela helgen, det ska bli så skönt! Det blir nog Ikea nån dag.. ska handla lite grejer, ah, Ikea det gillar vi :D nu ska jag ut i halkan och slira, bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar