måndag 8 december 2008

Julklappar

Eftersom att jag har sagt till mig själv att jag ska vara ute i tid med mina julklappar i år, så tänkte jag om jag skulle försöka handla lite nu i veckan faktiskt ( som jag antagligen bara säger nu, för det lär väl inte bli så ; ) men i alla fall så började jag fundera lite på vad man skulle kunna handla till alla, och jag har verkligen ingen aning.. det är lika varje år, men då är man ute så sent så då man hinner inte ens fundera, så då köper man bara något för att man måste. Men om jag börjar fundera redan nu, så måste det kunna bli jättebra julklappar till slut.. ;D på onsdag är det två veckor kvar till julafton, det går så sjukt fort, så då lär det minsann handlas snart om jag ska lyckas! Nu ska jag i alla fall städa lite mer här hemma, det blev inte så mycket av det igår som jag hade tänkt.. menmen, det fixar jag ju nu ;D

2 kommentarer:

  1. men åh, har jag missat en namnsdag? kupolen i veckan? :)

    SvaraRadera