lördag 20 december 2008

Sjuker

Ja, nu var det visst min tur att bli sjuk, jag har iofs gått och vänta på det den senaste veckan, eftersom att alla på jobbet är eller har varit sjuka.. så igår kom halsontet smygande, sen blev det bara värre och värre under kvällen, och nu har jag jätteont i halsen och huvudet, och känner mig allmänt död.. :) men nu kanske jag hinner bli frisk till jul i alla fall, man kan ju hoppas, men då hinner jag väl smitta ner Daniel lagomt tills dess. Igår var det i alla fall julmys med tjejerna, vi bytte lite julklappar och så :) jag fick Grummas paket som bestod av ett armband och en chokladbit, jättefint! och choklad är ju aldrig fel, så tack :D nu ska jag gå och väcka älsklingen som somnade om en stund innan jag gick upp, sen blir det nog soffan heeela dagen, är slalom och sånt på tv, så det blir perfekt :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar