fredag 29 maj 2009

00.01

Klockan är över tolv, och jag vet inte riktigt vad jag gör vaken just nu? Jag har liksom inte riktigt kommit i säng än bara, men snart så! Börjar iaf nio, så lite sovmorgon. Vilket fruktansvärt tråkigt väder det har varit idag, regnat precis hela dagen.. helt värdelöst! Men på SMHI:s hemsida visar de iaf en strålande sol imorgon, härligt! Även kanonväder hela helgen, det gillar vi, mycket :) Idag efter jobbet har jag umgåtts med Miafia, lika trevligt som vanligt! :) Nä, nu lär jag nog gå o borsta tänderna, så att jag inte kommer i säng ännu senare än vad klockan redan är!

2 kommentarer:

  1. Mia Maria min ****** lilla Maria!! Ja det är ju charmigt på sitt sätt kanske! ;P

    SvaraRadera
  2. Haha klart det är. Rätt bra om jag själv får säga ;)

    SvaraRadera