söndag 31 maj 2009

Sol sol sol!

Hallåhej!
Ännu en helg som har gått, & sista helgen i maj har det varit, o imorgon är det 1:a juni! Det går läskigt snabbt, hinner knappt med. Helgen har iaf varit lugn o skön! Umgicks med Carin i fredags, och igår var det jobb som gällde, och sen blev det hemma mys/sov kväll. Jag var så sjukt sjukt trött. Vilade lite när jag kom hem för jag tänkte att jag skulle bli piggare, men inte alls. Sen däckade jag efter Robinson, så mina planer blev inte riktigt som jag tänkt mig :) o förresten, hur kunde Ellinor vinna? det gillade jag inte alls, helt fel. Jarmo skulle ha vunnit, och hade vi folket fått varit med o röstat hade han vunnit lätt, men tyvärr blev det inte så :)

Idag har det varit underbart väder! Har varit hos Daniels föräldrar o legat vid deras pool. Dock lite kallt i vattnet än, så blev inge badande! men det hinns :) imorgon är jag ledig, så hoppas att det blir lika härligt väder då, som det har varit idag!

(tröttast efter en hel dags solande ) :]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar