måndag 18 maj 2009

Regn o rusk!

Jahopp, då var måndag igen! Helgen har gått lika fort som vanligt såklart. Idag har det varit världens tråkigaste väder ute dessutom, massa regn.. ush! Tycker att det är dags och bli sommar nu. Nu vill jag faktiskt ha sol o värme!

I helgen har jag bara tagit det lugnt, känns som att jag knappt haft helg, eftersom att jag jobbade i lördags.. på kvällen blev det iaf mys hemma med älsklingen, var helt sjukt trött, så det var en perfekt hemmakväll :) vi kikade på eurovision och åt massor med godis. Grattis till Norway förresten som tog hem segern! Jag tyckte dock att det fanns några andra som var bättre.. tillexempel Rumänien, gillar verkligen den låten. Suuper! & idag har det varit jobb som har gällt, sen hem till Grummas en sväng efter jobbet, myckettrevligt :) sen resten av veckan blir det jobb, men på torsdag är det röd dag, så då är man ledig. Synd att det inte var en fredag, fast jag är iofs bara glad för o få vara ledig en extra dag :)



The Balkan girls, they like to party, like nobody, like nobody... får inte nog av den! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar