måndag 11 maj 2009

Tjolahopp

Dålig uppdatering här igen, jag vet ;) Helgen har iaf varit bra, i fredags var jag bara hemma o tog det lugnt, & kika på hockeyn, men jag var helt slut så låg o sov lite till och från i soffan, och inte gick det nå bättre för dom för det.. Men vi fick ju brons iaf! Och det får vi väl vara nöjda över :) i lördags var det lite fest hos Grummas, det var riktigt kul! Och i söndags blev det en riktigt slappdag, vi vaknade för det första inte förrens efter ett.. haha riktigt illa, vet inte hur längesen det var som jag sov så länge. Somnade iofs fem på morgonen där, så var väl därför antar jag ;)

Idag har det varit jobb som har gällt, sen fotboll med några av världens bästa tjejer! Tyvärr förlorade Skäve med 5-2 mot Falun, men det var ju såklart kul o kika ändå. Imorgon är det jobb igen.. Och sen har jag nog inget planerat? Slutar iofs inte förrens efter halv fem tråkigt nog, så vi får väl se vad som händer. Nu lär jag snart hoppa i säng, så godnatt..:)
-
:)
gillar ditt hårsläng här alex! ;)
heja heja heja
Jenny o Lovisa in action :)

till slut kom äntligen Grummas också, hon missade ju bara första halvleken, o lite till, men bättre sent än aldrig, eller vad säger man ;)

3 kommentarer:

  1. gäller ju att bjuda på sig själv & mitt otroliga hårsvall! ;)

    SvaraRadera
  2. synd på facebook-tiden bara.. ;)

    SvaraRadera
  3. tåls verkliegn att fundera på! man spar ju dessutom in tiden man annars lägger på håret... mer "internettid" helt enkelt;)

    SvaraRadera