lördag 3 mars 2012

Go´midda!

Gaaah, vilken hosta jag har.. den vill verkligen inte ge sig. Tror jag hostar sönder hela min kropp snart. Ska ta mig ner till apoteket och se om det finns någon bra dunderkur jag kan ta. Annars så mår jag fint! Det börjar ju närma sig vår så kan man göra något annat.. så härligt! Sol, snön smälter bort och man hör fåglarna kvittra på morgonen.. helthelt underbart! Helgen kommer iallafall att bli luuugn.. Orkar jag ska jag ta mig ut till Anna ikväll för lite middag, hoppas på det :} Annars har jag inte mycket planer. Imorgon blir det tidig morgon med vasaloppet och scones, en klassiker. Mysigt! :} Och igår på skejtvasan gifte sig min üüünderbara vän Carin och hennes Daniel mitt under loppet. Så fint! All lycka till er  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar