onsdag 28 mars 2012

Våra små ♥

En liten uppdaterig då. Barnen växer och mår bra :} Jag hade lite konstiga spänningar och så i magen i helgen, något som jag inte känt förut, så ringde och kollade i måndags om det var något att oroa sig över.. fick en tid till läkaren bara för att kolla att allt var lugnt. Längesen jag var så nervös när jag var på väg dit, med tanke på att Daniel befann sig borta i Bulgarien. Det visade sig iallafall att det börjar bli tungt nu, dom väger ju ca 1700 g st (!!) Jättebra att dom växer såklart, men sen plus fostervatten och allt, så blir det tungt för både kroppen och livmodern. Så numera är det vila som gäller för mig, får röra mig i hemmet men inte så mycket mer än så. Men gör allt för att skruttarna ska stanna i magen så länge som möjligt :} Vecka 31 idag, så några veckor till får dom allt hålla sig kvar där inne    Och imorgonkväll kommer Daniel hem igen.. Så himla skönt, så kan jag vara lite lugnare igen  :)

5 kommentarer:

  1. ♥ Jag hoppas att de håller sig där inne tills jag kommer hem!! :) Ta det lugnt nu och vila dig så mycket du kan. Kram!

    SvaraRadera
  2. Instämmer! Heja! Vila! <3

    /lov

    SvaraRadera
  3. Hihi, Emma!! De kommer strac efter Påsk!! =P Jag har redan bokat resan hem då! HAHA!!
    Puss på er Daniela!! <3 <3

    SvaraRadera
  4. Precis, heja vila ;)

    Förlåt Louise, men nu hoppas jag faktiskt att du har fel ;) Och så hoppas jag att dom stannar där inne minst tills du är hemma Emma! Puss på er <3

    SvaraRadera
  5. Ja det hoppas jag med! :) Påsk är ju nästa vecka för sjutton ;)

    SvaraRadera