tisdag 20 mars 2012

Slödag!

Imorgon går jag in i vecka 30, det går så himla snabbt! Inte alls långt kvar nu egentligen.. Och magen den växer, och börjar bli riktigt tuuung.. ;} Idag har jag haft en riktig slappdag, barnmorskan imorse, en snabbhandligt efter det och sen en liten promenix med Millan. Sen har jag mest legat och vilat! Bara en promenad kan göra mig jätteslut, känner mig som en gammelgumma, som inte orkar så mycket längre. Men jag klagar inte! Det för ju något gott med sig ;} Snart kommer Daniel från jobbet, då blir det att laga lite middag.. finfint!

3 kommentarer:

  1. Du är så fin! <3 Tänk om man får se ut som dig när man en dag blir gravid ;) Drömma går ju! :) Puss

    SvaraRadera
  2. Men tack fina du, överdriva behöver vi ju inte göra ;) Och du är jättefin och kommer att vara det även när du en dag blir gravid, skitunge! ;) Puss

    SvaraRadera
  3. Inte ett dugg överdrift! :) Puss

    SvaraRadera