fredag 23 mars 2012

Fin dag med några favorittjejer!

Och så var det fredag igen, och uuunderbart väder! Älskade sol. Och veckorna bara rinner iväg som vanligt. Tycker faktiskt att dom går mycket snabbare när jag bara är hemma än när jobbar. Igår tog jag och Jenny en liten tripp ner till Louise och Wilma. Började dagen med mysfrukost, scones och massa snack. Mysigaste! Lite senare drog vi oss vidare till Ikea där Louise skulle ha garderober.. så det blev det och lite mat på det såklart! När jag kom hem däckade jag ihop i soffan, helt slut, haha.. efter en finfin dag :}

Idag däremot blir det lugn dag, har inte så mycket inplanerat. Och imorgon blir det hockey i Leksand. Leksingarna mot Rögle, speeennande. Sen blir det bara en fortsatt myshelg med bästaste som åker till Bulgarien med jobbet på söndag till torsdag. Yesbox   ♥ 
Myyys!

2 kommentarer:

  1. Åh va jag saknar er! Vill också va med ju :)

    SvaraRadera
  2. Och vi saknar dig!! Men om drygt en månad är du hemma igen :)

    SvaraRadera