lördag 28 mars 2009

0-0

... blev det i matchen! För er som missat det menar jag ;) så fruktansvärt skönt att dom inte vann, Portugal alltså. Och såklart synd att Sverige inte vann, men oavgjort är ju helt klart godkänt :) Dessutom så har ju Sverige fått en ny stjärna och jag en idol; MAJSTOROVIC! Fy helsike vad bra han var, en riktig stoppkloss i försvaret :) Och Chippen då, vad gjorde han? Han spelade då inte alls som har gjort förut i alla fall, och vad har han skaffat sig för frilla? 80-tals? Något olik sig :)


Snart dags för sängen o film! :) Goodnight!

2 kommentarer:

  1. MEN JAA ELLER HUR, VAFAN HAR HAN GJORT MED HÅRET! DET VA DE VÄRSTA ! Sjukt fult iaf! /Lovisa

    SvaraRadera
  2. haha, nej det är inte alltid jag får tre kommentarer sådär på raken! :D äh, inget alltför farligt.. skjutit upp saker och såntdär som jag gör :) hur är det med dej? ska svara på ditt meddelande nu tänkte jag :) saknar dej! puss!

    SvaraRadera