fredag 13 mars 2009

Fredag

Äntligen fredag, o jag är ledig! Kan det bli bättre? :) jag har iofs inte gjort så mycket, men det är ju inte helt fel och bara vara hemma och ta det lugnt heller.. o känner jag mig själv, så är det det enda jag kommer att göra idag :)

Imorgon ska jag träffa Emmorna, på kupolen tror jag det blir, vi ska nog äta nåt gott, och bara prata skit ;) Emma åker ju till Thailand på söndag, och blir borta en månad.. Jag är inte alls avundsjuk, inte alls! Eller jo, det är jag faktiskt.. är så himla trött på snön o allt nu, tycker det är dags för den att försvinna nu. Men hörde i alla fall nåt om att det skulle bli varmgrader nu till helgen, så man kan ju hoppas att det försvinner lite då, vore skönt. Ikväll blir det mys med älsklingen! Vi ska göra nån god mat, vet inte riktigt vad än.. men det lutar nog åt tacos, och så kanske lite godis på det! För ovanlighetens skull menar jag.. ;) Hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar