söndag 29 mars 2009

Slappdag

Oh yes, idag har jag o älsklingen haft en mycket givande dag, eller inte kanske :) vi har haft en riktigt slödag, gått runt i mjukisar och varit allmänt fula hela dagen ;) Söndagar är den dagen man kan gå runt så en hel dag, utan att få dåligt samvete, förutom när man är sjuk då, så då lär man ju passa på! :)


Idag har man ställt om till sommartid också, med snö o allt ute! Underbart? :) På onsdag är det första aril, så då är det väl ändå dags för snön o försvinna. Hoppas kan man ju göra i alla fall!
Förresten har jag en telefon nu igen, fick låna en av Daniels mamma så länge.. ser ju inte alltför ljust ut för min, tyvärr ;/ men jag hoppas ändå fortfarande lite på att den ska hoppa igång, men jag lär nog ge upp det snart ;)


Jag och Daniel passade även på att ta lite finbilder när vi ändå kände oss så snygga idag, snyggfrilla o allt! Men äsh, vem bryr sig.. :)






Nattti! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar