onsdag 18 mars 2009

I can walk a thousand miles to be with you

Halllå! :) sitter här o lyssnar på HEAT - 1000 miles, den blir bara bättre o bättre för varje gång jag hör den :) Här hemma har det inte hänt så mycket, har legat i magsjuka, och det är väl det värsta som finns, så behöver väl inte säga så mycket mer :) men det var igår natt/morse det höll på, så nu är jag fit for fight igen ;) Daniel har faktiskt klarat sig, peppar peppar ta i trä kanske är bäst o säga :) nejdå, men hur som helst, hoppas att han slipper det! Jag skulle nog inte ens önska min värsta fiende det.. nej, ush!

Imorgon ska jag i alla fall tillbaks till jobbet, och sen ska jag träffa Louise efter det. Blir fika o massa prat som vanligt, men så blir det när man inte ses alltför ofta, trevlans! :) Nä, ska snart försöka få i mig lite mat, o sen blir det mys framför tvn, Sveriges värsta bilförare toooday, dock är det Leksand - AIK också, så vi får se vad det blir.. ..Bye!

1 kommentar:

  1. Hello Babe!! =) Kul att träffa dig imorgon, ser fram emot det massa mycket! Ha en trevlig kväll så länge, så ses vi imorgon vännen! Många kramar från MEJ! ;)

    SvaraRadera