söndag 22 mars 2009

Sweet sunday

Jahopp, då var helgen slut igen.. känns som att den bara har flugit förbi den här gången. Jag har gjort så ovanligt mycket mot vad jag brukar, så det känns som jag knappt har varit ledig, iofs jobbade jag igår, så det har ju faktiskt inte blivit så mycket ledigt.. så kan det gå :) Idag har vi i alla fall kikat på skidspelen, och sen har jag varit ute och gått en sväng. Alltid nåt på en söndag ;)

Nu måste jag tyvärr gå o lägga mig, klockan ringer tjugo över sex imorgon.. uuuuuush, vad drygt ;/ längtar redan till helgen, haha. Natti ;)
..................................................................................................................... ............................................
Och förresten, vart kom all snö ifrån? Och massor med snö dessutom.. uh, vill inte ha nå mer nu! Bort bort bort, ,tack :)

1 kommentar:

  1. SNygg DJ! ;) Jasså, inga pengar på phonen, bad! Men du, de får vi ta å göra, prommis it is! :)

    SvaraRadera