måndag 12 januari 2009

Goddagens!

Då var det måndag igen, och slut på alla helg och klämdagar, och allt vad det är :) jag är fortfarande hemma och är sjuk såklart, förstår inte varför det aldrig ger sig. I helgen har vi bara tagit det lugnt, legat och myst framför tvn mest, och ätit massa godis, i alla fall jag :) blev inge jobb för mig i lördags heller och lika bra var väl det, Karin var snäll och jobbade för mig istället, sen får vi se om jag blir frisk nu till veckan så ska jag jobba lite.
Imorse när man vaknade så var all snö borta, helt grönt på backen, fast det är rätt skönt, för nu vill jag gärna ha vår, längtar efter solen och värmen :) men det lär väl hinna komma mer snö antar jag.. imorgon åker julgranen och alla ljusstakar bort, vi har inte haft någon ork och gjort det än, men det är väl senaste dagen imorgon, tror jag? :)
Ska lägga mig i soffan och kika lite på tv nu, och vänta på att älsklingen kommer hem, så ska vi nog åka och handla en snabbis.. Yesbox! PUSS

1 kommentar:

  1. Jag har flyttat till en lägenhet med pillan typ vid jysk ! kom å hälsa på!

    SvaraRadera