onsdag 7 januari 2009

Questions

Dom här frågorna snodde jag just från min vän, Emmapemma;
18 snabba frågor, och om du inte kopierar & svarar inom 5 minuter kommer den du älskar mest dö imorgon! Så bäst och svara med andra ord :D


SAKER OM DIG SJÄLV:
1. Är du singel? - icke!
2. Är du lycklig? - mycket, mycket!
3. Är du uttråkad? - nej, inte speciellt.
4. Är du ledsen? - nope, inte alls.
5. Är du italienare? - nej, det tror jag inte? :D
6. Är du cooling? - alltid ;D

DITT KÄRLEKSLIV:1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - japp, absolut!
2. Har du någon gång blivit sårad? - jadå, det har jag.
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt? - ja, det har nog hänt!

4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom? - ja, säkert nångång när man var yngre.
5. Har du strulat med någon under de tre senaste veckorna? - mm, daniel :)
6. Gillar du någon just nu? - japp.

SENASTE:
1. Telefonsamtalet du fick? - madde.
2. Personerna/personen du var med? - daniel.
3. Roligaste grejen som hänt? - har precis varit borta och bott på hotell med älsklingen, myspys!

4. Personen du senast smsa med? - madde det med :)
5. Du tillbringade natten med? - daniel of course ;D
6. Du kramade? - ja, vem kan det vara.. :)

1 kommentar:

  1. Hmm, undra om jag ska kopiera den och ha den på min blogg med... =)

    SvaraRadera