lördag 24 januari 2009

Jobb och lördagsmys

Klockan är inte ens elva, och jag sitter här i soffan och känner mig helt död, är suuuper trött verkligen. På helgerna när man är ledig vill man vara uppe länge länge, men just nu är jag så trött så orkar inte göra något annat än och sova känns det som :) Idag har jag i alla fall jobbat, sen när jag kom hem tog jag en liten powernap, och sen bar det av hem till Madde! Det var trevligt, hon var barnvakt till sina småsyskon, så fick träffa dom lite, och sen fick jag ju träffa Benjamin också, sötnosen själv :)

Imorgon ska jag iväg till Borlänge och kika på när Skäve spelar cup, spännande värre! Saknar fotbollen litegrann faktiskt, får se hur pass sugen jag blir och spela igen.. :) Nej ni, tvätt väntar i tvättstugan, sängen väntar på att få bli nybäddad, så nu lär jag kiiiila ;) Puss godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar