måndag 26 januari 2009

Rubrik?

HEJS! Kom hem från jobbet för ett tag sen, eller hem och hem, hem till Skäve ;) men ska snart åka hem till Madde, vi ska nog gå ut på en promenad en vända! Sen får vi se vad vi hittar på för buuus :D det går magsjuka och sånt på jobbet, så är livrädd att jag ska få något sånt, det vill jag inte tack! Finns det något värre? Tror knappast det ;)

Igår var jag i alla fall och kikade på cupen i Borlänge, tyvärr så gick det inte så bra för Skäve, men vi har ju aldrig varit speciellt bra inomhus, men tacka vet jag utomhus ;) men det var ju kul och se ändå såklart. Fick med mig Becky dit också, och vi har ju inte setts på år och dar så det var trevlans :D vi hann med kupolen en vända också.. och det är ju aldrig fel ;) Nu ska jag åka, ha det bra så länge! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar