lördag 31 januari 2009

The world´s greatest

Sista januari idag, sjukt vad tiden går fort! Månaderna bara rusar iväg ju.. :) Såg förut att dom skrev att jorden skulle gå under nångång under tvåtusentolv, och det är ju inte allför långt kvar tills dess, så då får vi väl allt hoppas att dom har fel! Men det har väl varit nåt prat om att den skulle ha gjort det förut nångång också? Tycker det är lite läskigt sånt där, med tanke på vad vi gör här i världen idag, så är det väl inte helt omöjligt att det kommer att hända.. frågan är väl bara när? Nej, usch, hatar när man börjar tänka så där, man blir ju deprimerad..

Just nu sitter jag här i soffan och kollar på skidor på tvn, och trycker i mig massa godis. Godis som jag köpte igår, men då orkade jag knappt nåt, men nu var det bra gott :D Undra vad man ska hitta på ikväll? Skulle egentligen ha festat, men tjejerna har cup imorgon, så blir inget av det! Är sugen på och bowla faktiskt, så får se om jag kan få med mig älsklingen på det :) Yes, we will see.. hörs later! ;*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar