torsdag 8 januari 2009

Heeeelp

Jag och Daniel har varit sjuka till och från i ungefär tre veckor nu, febern går upp och ner hela tiden, och så fort man rör sig går den upp, börjar bli lite små less på det här nu ;/ vi ringde i alla fall till sjukvårdsupplysningen idag och frågade om det var normalt att vara sjuk så här länge, och dom sa att vi kunde ha fått influensa, fast i nån variant där man inte hade jättehög feber, utan bara utdragen, så det enda man kunde göra var bara och vila, och så skulle vi höra av oss nästa vecka om det inte var bra. Vi har ju lyckats smitta ner bådas familjer också såklart, och dom sa att det var jättejätte lätt att smitta andra, så jag funderar starkt på om jag kanske ska försöka att fixa någon som jobbar åt mig på lördag, det kanske inte är det bästa och jobba på Ica om jag smittar + att jag är sjuk :) så vi gör inte mycket om dagarna vi inte, vilar och sover hur mycket som helst, riktiga grisar är vad vi är ;D men vad gör man inte för att få bli frisk. Yes, gärna nu tack!

Just nu sitter vi här i soffan och bara tar det lugnt, har precis kollat lite på skidskytte på tvn, där det inte gick så jättebra för svenskarna direkt.. tydligen en del sjuka där också :) imorgon hade jag i alla fall tänkt att färga håret om jag har någon ork, det skulle i alla fall behövas om jag säger så, det var ju ett tag sen sist :)
Nu ska vi åka och köpa Mcdonaldsmat! Ibland får man vara lat ;D

1 kommentar:

  1. Hej! :) Vad kul! Hur är det med dig? Evigheter sen. Krya på dig!

    SvaraRadera