måndag 19 januari 2009

Funny bunny

Hejhejhejhej. Nu var helgen slut igen.. den har gått lika fort som vanligt. Har inte gjort något direkt speciellt, älsklingen har fyllt år, sen har det inte hänt så mycket mer, bara varit hemma och tagit lugnt mest :) just nu sitter jag här i min myyysiga morronrock i soffan och kikar lite när Daniel spelar NHL, och känner mig allmänt trött och seg, så snart det blir snart sängen och film för ovanlighetens skull, The break up ska vi kika på, det var så längesen man såg den, men har för mig att den är rätt bra :) häromdagen såg vi Forgetting Sarah Marshall, en riktigt bra film, så den kan jag rekommendera ;) Nej, dags för sängen nu, ska upp tidigt imorgon och ringa läkaren! så får vi se om jag får reda på om jag är döende eller inte.. So wish me luck ;D

1 kommentar:

  1. good luck! :) jag hoppas att du inte är döende. det vore ju lite tråkigt ;p

    SvaraRadera