söndag 8 februari 2009

Beck, mys & alfapet?

Sitter här i soffan och myser till Beck, och så spelar jag lite alfapet på internet samtidigt (åldersvarning, nej?) men det är faktiskt ganska skoj ibland! Kommer ihåg när jag och Emma jämt satt och spelade det förut, och vi hade ju rätt bra med poäng på vår användare, dock är jag ju inte lika bra när jag spelar själv, så har dragit ner våra poäng lite.. Förlåt Emma, men jag ska fixa det :D Oooh ja, nu ska jag spöa älsklingen i alfapet och sen har jag lovat att jag ska spela NHL om han ska spela alfapet mot mig, han tycker visst inte att det är lika roligt som mig.. kan det vara för att jag är lite, bara liiite bättre än honom? :D

2 kommentarer:

  1. Du har blivit utmanad!

    SvaraRadera
  2. haha, ja klart jag kommer ihåg det! vi spelade ju herregud till och med på julafton, då var vi seriösa!! :D alfapet och ostbågar ;)

    SvaraRadera