onsdag 4 februari 2009

In Las Vegas

Åh, skulle vilja åka till Las Vegas nångång, ligger och kollar på den serien just nu. Verkar vara en sån häftig stad, men nångång när man blir "stor" kanske.. ;)
De senaste två veckorna har bestått av jobb mest, och så har jag umgåtts Madde en hel del! Och idag är jag hemma och är sjuk, ovanligt, jag vet.. :) Men efter att ha varit hemma i tre veckors tid utan att ha spenderat en dag på dagis, och sen komma dit där bakterierna bara flyger runt om en, och var och varann blir sjuk för varje dag som går, så är det inte det lättaste att komma undan! Jag har sååå sjukt ont i halsen, vet inte om jag nånsin har haft så här förut, men hoppas att det bättre imorgon helt enkelt :)

Jag håller på och funderar om jag ska färga håret mörkt igen.. eller i alla fall någon annan färg en blont. Det är så himla drygt med blont när utväxten syns efter två veckor, jag skulle behöva fylla på huvudet med färg i alla fall en gång varannan månad om jag ska slippa alltför lång utväxt, men vem orkar det? Jag är då inte rätt person till det ;) jag skulle vilja ha typ brunt med lite ljusa slingor eller nåt sånt liknande.. ja, jag får fundera vidare :)

Nu har jag skrivit massa skit här, men det är i alla fall ingen som tvingar er och läsa ;) snart blir det pannkis, sylt och glass! Mmmmums.

ljust mörkt ljust mörkt .. :)

1 kommentar:

  1. Äh, du är ju snygg i allt, testa färga ena halvan av huvet brunt bara då ;) höhö

    SvaraRadera