måndag 23 februari 2009

True colour

Sitter och kikar på lite gamla kort på datorn, och så hittade jag några kort från när jag gick barnskötarutbildningen förra året.. och tro det eller ej, men jag saknar faktiskt o plugga. Jag skulle verkligen vilja plugga något igen, men vet verkligen inte vad.. och jag får panik när jag tänker på att jag bara blir äldre och äldre, och att jag i så fall måste börja plugga nu för att det inte ska bli för sent. Iofs är det väl aldrig för sent för att börja plugga, men jag vill inte vara för gammal i alla fall :) sen är det drygt med csn lånet man måste ta, jag har ju ångest över det jag har att betala tillbaka på ett år bara.. Uh, svårt ;c hittade i alla fall en bild på mig och bästa Madde när vi var i skolan och lärde oss måla.. ;) haha, ser ut som två små barn..

hoho

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar