torsdag 19 februari 2009

Summertime

Hej alla glada! Vet inte om jag har så mycket mer vettigt att skriva idag, men.. :) jag har i alla fall färgat håret idag, så nu slipper alla barn på jobbet kommentera att jag är gul, orange och ja, alla möjliga färger i håret. Haha, då är det riktigt illa när dom börjar att lägga märke till det.. men det var faktiskt illa nu. Förstår inte hur mitt hår kan lyckas gå mot det gula hållet direkt. Har i alla fall köpt ett nytt silvershampo som verkar bita lite mer nu, så då kanske det möjligtvis kommer att gå bättre. Eftersom att mitt hår är det märkligaste hår jag vet, som verkar göra lite vad det känner för, så.. äsh, nog tjatat om mitt hår nu :)


ÅH, vad jag längtar till våren/sommaren nu.. helt sjuukt mycket. Jag vill ha sol och värme nu, nu nu nu nu :D


Jag och älsklingen från i somras, när vi var i Göteborg.. Åh, ge mig sommar nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar