fredag 13 februari 2009

Någon olycksdrabbad?

Inte jag i alla fall, än så länge :)


Den senaste veckan har bestått mest av jobb! Igår var jag hemma hos Lovisa, vi lagade lite tacos och snackade massa skit, och hade det allmänt mysigt! Haha jag måste bara berätta en sak, imorse på jobbet (dagis), hade jag och några barn precis ätit frukost och så höll jag på och duka undan, ställde allt på vagnen som vanligt som skulle in till köket. Efter ett tag kom hon som jobbar inne i köket och frågade vart jag hade gjort av tallrikarna, och jag sa att dom stod på vagnen när jag hade kört iväg den, men hon hade då inte sett några.. äh, tänkte jag, det var nog hon som hade slarvat bort dom ;) I alla fall, när vi hade lunch så stod det några rena tallrikar på vagnen som jag skulle ställa upp i skåpet, och tänkte; gud vad många tallrikar det var här i skåpet, och började ta ner några och tror ni inte att det var dom sen imorse som stod där, kladdiga och allt, haha.. Alltså antingen spökar det där eller så har jag blivit helt knäpp, tror mest på det sista alternativet då, men ändå.. Ibland blir jag riktigt rädd för mig själv, vad tänker jag med? Och varför kommer jag inte ihåg att jag gjorde det? Och jag blev ju alldeles kladdig när jag tog i tallrikarna och det var ju mjölk kvar i någon också, hur kunde jag lyckas undgå att se det? Ja jag förstår då inte ;)

Snart blir det sängen för imorgon blir det jobb på Ica! Känner inte alls för det.. men men, skulle hellre vara ledig, det hade varit sååå skönt, men man är ju ledig på söndag i alla fall! Men hur som helst så jobbar jag ju med Emma imorgon, och det gör ju genast dagen mycket bättre :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar