torsdag 26 februari 2009

En helt vanlig torsdag

Hellllo. Idag har jag varit ledig, riktigt skönt! I förmiddags gjorde jag inte mycket alls, var bara hemma och tog det lugnt, och sen i eftermiddags var jag och Becky på stan och kikade lite, och jag min fattiglapp shoppade några linnen på REA, alltid nåt! I helgen är ( nästan ) alla tjejer hemma, så på lördag blir det mys med dom, o fest! Var längesen vi träffades allihopa nu, så det ska bli kül :) På söndag är det redan första mars, det går så himla fort, och vi bara närmar oss våren mer o mer nu, och det är ju bara välkomligt förstås!

1 kommentar:

  1. helloo! åh jag vet, jag såg det idag :) jag somnade vid sju igår.. hehe. men nu är jag pigg igen! :) jag ringer dej idag, så kan vi planera lite för imorgon och sådär. jag har ingen aning om vad man tar med sej till ett knytkalas?? :) ringer sen! puss!

    SvaraRadera