söndag 22 februari 2009

Shopping?

Åh, vad jag skulle vilja shoppa! Håller på och kikar på lite kläder o sånt nu på internet, och det finns ju så sjuukt mycket fint, och så mycket jag skulle vilja/behöva ha.. men sen när jag tänker på hur länge jag var sjuk och hur mycket jag inte jobbade förra månaden så får jag lov att behärska mig :c kommer väl inte bli världens bästa lön.. men nästa månad, då jäklar ska det shoppas ;) Annars har jag inte gjort mycket vettigt idag, jag har väl mest hållt till i soffan framför tvn/datorn, men såna dagar får man ha ibland också, det är ju ändå söndag och det är ju en typisk slapp dag, enligt mig i alla fall ;)

Nu kurrar det rejält i magen, så snart blir det något gott o äta! Riktigt vad vet jag inte än, men det visar sig.. Bye!

2 kommentarer:

  1. men daniela, är inte du 23?? ;) fast jag är gärna 21 iofs..

    SvaraRadera
  2. åh, det jag tänkte skriva var att jag tycker att vi borde ta en kupolen runda snart. vi kan ju ta den efter nästa lön.. :) puss!

    SvaraRadera