måndag 17 november 2008

Fotbollsgalan

Jag sitter här och kikar på fotbollsgalan, och tar det lugnt :) annars har det inte hänt så mycket på sistonde, har jobbat och varit på 50-års fest typ. Jag skulle vilja åka utomlands, skulle vara skönt att få komma bort, till värmen och solen! Det börjar bli så kallt här hemma nu, och eftersom att jag är världens fryslort, så fryser jag så fort jag går ut! Men skulle vilja ha lite snö snart i alla fall, det är mysigt och så blir det lite ljusare ute.. :) snön kan väl komma nu, sen försvinna där i början av januari, efter jul och nyår, för då är det inge roligt med snö längre, massa plask och sånt, så då vill man ha vår och sommar, ja, aldrig är man nöjd :D ska kika vidare på fotbollsgalan nu, bye :D

2 kommentarer:

  1. snösnösnö! JAG vill ha snö!:)de e så trist ute nu! Åka till romme och åka bräda å fika ute med varm choklad och medtagna mackor, mmuuuumms! Vi måste ha snö piknick sen! :D

    SvaraRadera
  2. helloo!! kom du hem idag? jag såg ditt meddelande först idag, har haft lite dålig koll å mobilen.. som du redan vet ;) och jag veeet, jag är helt hopplös på att hålla mej vaken! det är väl cancer, eller något. får slå upp det i läkarboken! ;)

    SvaraRadera