söndag 9 november 2008

Sunday

Idag har jag varit i Borlänge och träffat Jenny, det var trevligt, eftersom att det var ett tag sen som sagt. Det är tråkigt att man förlorar kontakten med nära vänner så lätt, från att träffas varje dag tills att man knappt hörs en gång i månaden. Men det blir väl så när man flyttar hit och dit.. men egentligen borde det inte vara så, bara för att man inte bor i samma stad, kan man ju iaf höras, men tyvärr är det ju såå svårt ändå. Jag och Jenny som umgicks jämt förut, bodde tillsammans, och sen när hon flyttade så hördes eller sågs vi knappt nånting, men nu blir det ändring på det! Man ska vara rädd om sina vänner, det är ju faktiskt nåt som man har hela livet :D det blev ingen shopping idag, bara mysfika, och massa skitsnack :D men jag och Emma ska ju till kupolen i veckan, och shoppa lite! Jättesugen på och handla just nu, känns som att det var längesen nu, alldeles för längesen :D måste ha en ny vinterjacka, så sån ska det letas efter! Yes, det kommer bli bra, Emma och jag på kuppan är alltid lika bra! :D

2 kommentarer:

  1. oj, förlåt! det måste ha varit hårt! :S men du kan juh alltid trösta dej med att du faktiskt fick ett fint fyllesms förut,i sommras på jennys fest, om jag inte minns helt fel :)

    SvaraRadera
  2. oj (igen) från alex ska det stå :) sitter på emmas dator :]

    SvaraRadera