torsdag 13 november 2008

Trött och seg

Idag har jag inte inte fått mycket gjort alls, har varit ledig, och bara allmänt seg hela dagen.. kunde inte sova inatt, sov väl max tre timmar, så somnade riktigt vid åtta imorse och sov till nästan tolv, och då blir man så seg när man vaknar sådär sent. Ja, i alla fall så hände det inte mycket fram tills klockan fem då jag träffade Anna en sväng, och så har jag varit ute på promenad med Lovisa nu på kvällen, så har fått nåt gjort i alla fall :D imorgon ska jag och Emma till kupolen och förhoppningsvis shoppa, om man hittar nåt! La undan en vinterjacka häromdan, så den ska jag nog i alla fall inhandla :D yes, det kommer bli trevligt!

3 kommentarer:

  1. Promenad gillar vi ! =D

    SvaraRadera
  2. det kommer bli superbra!! :)

    SvaraRadera
  3. Är håret helt nytt? SUPERFINT JU! :)
    Nu var det för längesen vi sågs, helt klart!
    puss

    SvaraRadera