fredag 7 november 2008

Goood morning

Imorse vaknade jag av något som lät som en snöplog, så trodde det skulle vara massa snö ute.. men det var det ju verkligen inte! Tvärtom, allt har ju gått bort. Jag skulle vilja ha snö nu faktiskt, det är mysigt när det blir massa snö och några minus grader, då är det perfekt :D fast bästa årstiden är ju helt klart sommaren, men vintern är mysig när det blir jul och allt sånt. Och snart är det första advent! Mys med massa ljus och ljusstakar.. :) jaja hur som helst, laddar upp några bilder från i somras.. enjoy :D




3 kommentarer:

  1. åh vad kul! nu ska jag lägga till den direkt! ja, jag har ingen aning om vad som hänt med lars.. lika bra att han åkte så att man slipper sitta på spänn hela nästa fredag ;) oooh, kupolen nästa vecka låter jättebra! jag har inte så mycket pengar.. men jag har ju ett sparkonto ;) vilken dag ska vi säga? vilka fina bilder förresten, ser ju att jag kör samma, extremt vackra pose på de flesta korten ;)

    SvaraRadera
  2. Men ÅH vilket fint kort på mig, HAHA!
    Kul att du har en blogg! Nu ska jag läsa :)
    Och absolut, ses snart! Jag är ju i Falun lite då och då, vi får boka in nåt, vill ju se hur du bor!
    Kraaam!

    SvaraRadera
  3. å shit - jag får typ tårar i ögonen när jag tänker tillbaka på sommaren... nu är de vinter å gosh va jag saknar er alla!!! <3

    SvaraRadera